Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Az inkoherens technológiai beruházások csökkentik a motivációt a nagyobb méretű vállalatoknál

Ricoh Europe, London, 2021. június 29. – A Ricoh Europe által ma publikált kutatás szerint a technológiai frusztrációk és hiányosságok negatívan befolyásolják a munkamorált és munkavállalói elkötelezettséget a nagyobb méretű vállalatoknál. A munkavállalók több, mint harmada (36%) nehézségekkel küzd az elkötelezettség terén távmunkavégzés során, mivel kommunikációs és technológiai hiányosságok hátráltatják. – 16%-kal többen, mint 2020 augusztusában. 

A Ricoh Europe által végzett kutatásban 573 európai irodai dolgozót kérdeztek meg, olyan vállalatoknál, ahol 251 és 1000 közötti a munkavállalói létszám. Az eredmények azt mutatják, hogy a technológiai fejlesztésekbe történő beruházások elmaradása csökkenti a motivációt, a munkavállalóknak kevés idejük marad az előrehaladásukhoz fontos, vagy nagy hozzáadott értékkel bíró feladatokra.  Ez rávilágít annak a veszélyére is, hogy a legjobb tehetségek esetleg más munkahelyet keresnek, ahol előnyösebb és hozzájuk jobban passzoló digitális munkamódszerekkel csábítják őket.  

A válaszadók kétharmada (65%) úgy gondolja, hogy vállalata ügyfelektől vagy partnerektől másolt digitális folyamatokat, de nem mérte fel kellően az igényeket. A munkáltatójuk digitális folyamatainak relevanciáját vizsgálva, a felmérésben részt vevők közül ötből ketten (39%) azt mondták, hogy nem rendelkeznek valós idejű információkkal ahhoz, hogy megfelelően tudjanak kapcsolatba lépni az ügyfelekkel. Eközben csak egynegyedük (26%) mondta, hogy munkáltatójuk befektetett az e-kereskedelembe, vagy digitális eszközökbe az ügyfélélmény javítása érdekében.

A bevezetett új technológiák ellenére az alkalmazottak munkaterhelése nem csökkent. Valójában 42%-uk úgy találja, hogy a világjárvány idején bevezetett technológiai platformok inkább növelik, mintsem csökkentik a munkaterhelésüket. 34% úgy érzi, hogy nyomás alatt van, és kénytelen hosszabb időt online tölteni, arányuk ezzel 13%-kal nőtt a tavalyi évhez képest.

A távmunkára és az új munkamódszerekre való áttérés a biztonsági incidensek miatti aggodalmakat is felszínre hozta - a munkavállalók 45%-a vallja, hogy aggódik amiatt, hogy az új digitális csatornákon keresztül véletlenül rossz címzettel osztanak meg fájlokat. Emellett hasonló arányban (47%) nyilatkoztak arról, hogy szerintük a vezetőik az otthoni munkavégzés során is megfigyelik őket a technológia segítségével.

David Mills, a Ricoh Europe CEO-ja szerint: "Meglepő, hogy több mint egy évvel a távmunka előretörése után, és a hosszú világjárvány alagútjának végén a fényt látva, a munkavállalók motivációja továbbra is csökken a technológiai és kommunikációs kihívások miatt. Valószínűleg ez nem a próbálkozások hiánya miatt van. A legnagyobb hiba az, ha öncélúan a technológia kedvéért, vagy azért fektetünk be a technológiába, mert láttuk, hogy egy partnerünk vagy versenytársunk ezt csinálja. Az első és legfontosabb lépés minden technológiai beruházásnál annak meghatározása, hogy valójában mire van szüksége a vállalkozásának. Ennek során elengedhetetlen, hogy figyelembe vegye a munkatársai és az ügyfelei szempontjait. Csak ezzel a rálátással találhatja meg azokat a technológiai megoldásokat, amelyek maximális hatást érnek el."
 
Kattintson ide és fedezze fel, hogyan tud a Ricoh segítségére lenni munkatársai támogatásában és a hibrid munkavégzés feltételeinek kialakításában.

| A Ricoh-ról |

A Ricoh innovatív technológiákkal és szolgáltatásokkal támogatja a digitális munkahelyeket, így segít az emberek számára, hogy okosabban dolgozhassanak.

A 85 éves története során összegyűjtött, kifinomult tudással és szervezeti képességekkel a Ricoh a digitális szolgáltatások, az információmenedzsment, a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatójává vált, hozzásegítve a vállalkozásokat a digitális átalakuláshoz és üzleti teljesítményük növeléséhez. 

A Ricoh Group központja Tokióban található, de a vállalat világszerte végez üzleti tevékenységet, ügyfelei közel kétszáz országban és régióban használják termékeit és szolgáltatásait. A 2021. márciusában befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1682 milliárd japán jen volt (körülbelül 15,1 milliárd USD).


Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455