Triple R
Nézze át a vásárlói élmény minden szakaszát - Reach (Elérés), Respond (Válaszadás) és Retain (Megtartás) - és mérje fel, a vállalatok hogyan teljesítik a vásárlói igényeket
A vásárlók szerint a márkáknak jobban figyelniük kell egyéni igényeikre
A márkáknak egyensúlyban kell tartaniuk a személyre szabott kommunikációt a vásárlói adatok védelmével. A Censuswide vállalat által a Ricoh támogatásával végzett Triple R kutatás szerint a márkáknak egyensúlyt kell tartaniuk a vásárlók értékelését tükröző személyesség, és a túlságosan zavaró interakció elkerülése között.
A kis- és középvállalkozások márkáinak a kiváló ügyfélszolgálattal kell kivívniuk a vásárlók hűségét
Annak ellenére, hogy általában több erőforrással rendelkeznek, csak a fogyasztók kis része érzi úgy Európában, hogy a nagyobb márkák jobban odafigyelnek a fogyasztókra, mint a kis- és középvállalkozások. Azzal, hogy a technológiákba fektetve személyre szabják kommunikációjukat és javítják ügyfélszolgálatuk gyorsaságát és hatékonyságát, a kis- és középvállalkozások márkái előbbre léphetnek, és megkülönböztethetik magukat a nagyobb riválisoktól.