Összehozzuk az embereket, helyeket és élményeket
A jövő munkahelye a kreativitás, a közösség és az együttműködés tere, amely lehetőséget ad a személyes élményekre, és támogatja az együttműködést a munkán keresztül.
A munkaállomások és tárgyalóhelyiségek foglalásától a szolgáltatás kérésekig, a látogatók felügyeletétől az útkeresésig, a Ricoh egy embercentrikus munkahelyi menedzsment platformot kínál.
A RICOH Spaces nagy teljesítményű adatelemzésekkel segít Önnek átalakítani a munkahelyi élményt, és bevonni az embereket a hibrid munkavégzés korában.
További információkért nézze meg a videót.
Egy platform, végtelen lehetőségek egy optimalizált munkahelyért
-
Munkaállomás előjegyzés
-
Tárgyalóhelyiségek felügyelete
-
Útkeresés
-
Látogatók felügyelete
-
Digitális hirdetőtáblák
-
Szolgáltatás kérések
-
Foglaltság és környezet érzékelői
Munkaállomás előjegyzés
Emelje új szintre a munkavállalók munkanapját
Tegye lehetővé a munkavállalóinak, hogy erőfeszítés nélkül megkereshessék és előjegyezhessék a rendelkezésre álló munkaállomásokat az interaktív 3D alaprajzok és internetes ütemezés segítségével. Hozzon létre munkavégzési zónákat vagy szomszédos munkatereket, amelyek segítségével a csapatok megtalálhatják kollégáikat, és munkaállomásokat foglalhatnak a közelükben a zökkenőmentes együttműködés érdekében.
A további funkciók között megtalálható az integráció a RICOH okos szekrényeivel, így a munkavállalók egyetlen alkalmazásban, egy átlátható platformon előjegyezhetnek mindent.
A RICOH Spaces lehetővé teszi, hogy gyorsan reagáljon a személyzete és a vállalkozása változó igényeire, és az adatbetekintések alapján konfigurálja újra a munkahelyeket.
Tárgyalóhelyiségek felügyelete
Problémamentes előjegyzés bárhol, bármikor
A tárgyalóhelyiségek foglalása még sosem volt olyan egyszerű, mint a RICOH Spaces-zel. A felhasználók könnyen hozzáférhetnek egy átfogó internetes előjegyzési nézethez, az interaktív 3D alaprajzokhoz és a helyiségpanel opciókhoz, mindezt egy egyszerűen használható alkalmazásban.
Mivel teljesen integrálódik a funkciók szélesebb körével, például a szolgáltatás kérések, a tárgyalások kezelése racionalizált folyamattá válik:
- Jegyezzen elő összekapcsolt helyiségeket egyetlen művelettel
- Kezelje a látogatókat ugyanabban az előjegyzési folyamatban
- Kérjen szolgáltatásokat a helyiségek előjegyzésekor
- Védje a fontos helyiségeket admin általi jóváhagyással
- Keressen helyiségeket a jellemzőik alapján az előjegyzési naptárban vagy az alaprajzokon
A helyiségek egyszerű kezelésének támogatása érdekében a RICOH Spaces helyiségpanelen számos funkció könnyíti meg a helyiségek kezelését, többek között:
- Helyiségek egyszerű megjelenítése és előjegyzése, testre szabható hátterek
- Bejelentkezési értesítések és törlési figyelmeztetések, valamint a használaton kívüli helyiségek foglalásának automatikus törlése
- Használat észlelése IoT érzékelőkkel és LED világítás, amely támogatja a
- "találkozó korábbi befejezése" funkciót.
Útkeresés
Keltse életre munkahelyét interaktív 3D útkereséssel
A RICOH Spaces kellő rugalmasságot biztosít munkavállalóinak, hogy valós időben tekintsék meg az alaprajzot, és közvetlenül az irodában elhelyezett nagy formátumú képernyőn végezzék el az előjegyzéseket.
Az útkereséssel nyomon követheti, hol ülnek a csapata tagjai, és megjeleníti az alaprajzokat a vendégek és látogatók számára.
Jelenítse meg a digitális 3D alaprajzot bármilyen képernyőn, és könnyítse meg a látogatók dolgát; legyen zökkenőmentes az útjuk a munkahelyen át, garantálva, hogy pozitív tapasztalatuk lesz.
- Egyszerű és hatékony útkeresés
- Az irodához tartozó főbb egységek, például éttermek, mosdók és vészkijáratok megjelenítése
- Kényelmes tájékozódás biztosítása a látogatók számára
Látogatók felügyelete
Korszerűsítse a látogatók felügyeletét digitális hatékonysággal
Legyen lenyűgöző az első benyomás, növelje a biztonságot és a munkavállalók produktivitását a RICOH Spaces látogatókezelő funkciójával.
A szabadon testre szabható bejelentkezési élménnyel felügyelni tudja, ki lép be az épületbe, milyen adatokat gyűjtenek tőlük, és milyen élményeik lesznek. Mondjon búcsút a manuális folyamatoknak és a papíralapú naplók fenntartásával kapcsolatos bonyodalmaknak az egyszerűen használható felületünk segítségével, amely lehetővé teszi, hogy előjegyezze a látogatókat, és hozzáadjon egy házigazdát, akit a rendszer értesít a látogató megérkezésekor.
Akár egy kisebb irodát, akár egy hatalmas, több helyszínből álló létesítményt kezel, a látogatók felügyeletének megoldása rugalmas, méretezhető és testre szabható, hogy megfeleljen az egyedi igényeinek.
Digitális hirdetőtáblák
Teremtsen egyedülálló élményt munkavállalóinak és ügyfeleinek
A digitális hirdetőtáblák a munkahelyi belső kommunikáció hasznos eszközei, mivel lehetővé teszik, hogy célzott üzenetet közvetítsen munkavállalói és ügyfelei részére digitális képernyőkön keresztül.
A Ricoh felhőalapú és egyszerűen használható megoldásával bárhonnan létrehozhat és kezelhet tartalmat, és garantálhatja, hogy az üzenetei időszerűek és relevánsak legyenek.
- Legyenek naprakészek munkatársai a cég híreivel és az iparági trendekkel, valamint a napi időjárással, sport- és tőzsdei hírekkel kapcsolatosan.
- Jelenítsen meg releváns adatokat a munkavállalói számára vizualizációs eszközökkel
- Tegye lehetővé olyan funkciók használatát, mint az útkeresés, telefonkönyv vagy munkaállomások előjegyzése
- Népszerűsítsen eseményeket, és osszon meg fontos képzési adatokat
Szolgáltatás kérések
Rugalmas szolgáltatás kérések leadása az üzleti folyamatok egyszerűsítése érdekében
Élvezze a teljes mértékben testre szabható szolgáltatás kérések előnyeit, amelyeket a vállalkozása konkrét igényeire lehet szabni. A rugalmas űrlapkészítővel saját szolgáltatás kérést hozhat létre pár percen belül például vendéglátáshoz, takarításhoz és a tárgyalóhelyiségek berendezéséhez.
Csökkentse az elpazarolt időt vállalkozása manuális feladatainak automatizálásával:
- Automatizálja a műveleteket, például az új takarítási kéréseket
- Integrálja külső felek jegykezelési rendszereit, mint amilyen a ServiceNow és mások
- Kapjon értesítéseket a szolgáltatás kérésekről egyenesen a Microsoft Teams-ben
- Jegyezze elő a látogatókat, és kérjen előzetesen szolgáltatásokat
- Rendelje hozzá és korlátozza a szolgáltatásokat adott helyeken
Foglaltság és környezet érzékelői
Fejlessze munkahelyét az MI-alapú IoT érzékelőkkel
Alkalmazza a legújabb érzékelőtechnológiát a munkahelyén, és szerezzen részletes és valós idejű adatokat minden helyiségről.
Az adatok közvetlenül az igényeire szabott munkahelyi jelentésekbe integrálódva nyújtanak betekintést, például lehetővé téve az előjegyzett - kontra tényleges trendek összehasonlítását, valamint az időbeli trendek vizsgálatát.
Fő előnyök és betekintések:
- Valós idejű átláthatóság és emberek száma az alaprajzokon
- Találkozók törlése 10 perccel a kezdési idő után, ha nem foglalják el a helyiséget
- Munkaállomások, helyiségek és terek előjegyzésének és használatának összehasonlítása
- Tegye hatékonyabbá tárgyalóhelyiségeit azáltal, hogy megtudja például, ha a találkozókat a szükségesnél hosszabb időre jegyzik elő, illetve a helyiség mérete megfelelő-e a találkozón részt vevők számának.
Miért válassza a RICOH Spaces-t?
A Ricoh globális kapacitása révén vállalati szintű platformot biztosítunk a szükséges hardverekkel és szoftverekkel együtt egy valódi kulcsrakész megoldásként. A RICOH Spaces egy igen dinamikus munkahelyi élmény platform, amelyet a valódi üzleti kihívások megoldására terveztünk, és az alábbiak révén képes erre:
- Több nyelven elérhető globális platform, amely a világon bárhol bevethető
- Barátságos és intuitív felhasználói élmény kialakítás
- Az ügyfeleink visszajelzése által irányított, nyilvánosan elérhető ütemterv
- A legújabb felhőtechnológia, amely zökkenőmentes és méretezhető platformot kínál globálisan
- Kiterjedt adatrögzítés, amelynek segítségével javítani lehet a munkahelyi élményt, és valódi ROI-t kínál
- Partnerek integrálása, amely lehetővé teszi, hogy a Ricoh, mint fő partner legyen az egyetlen szállító
Alakítsa át munkahelyét a RICOH Spaces-zel
Készen áll arra, hogy saját maga is megtapasztalja a RICOH Spaces előnyeit?
Jelentkezzen még ma az ingyenes konzultációra, és ismerje meg, hogyan segítheti platformunk a munkahelye optimalizálását.
Ingyenes konzultáció