Az az alap elvárás, hogy az emberek képesek legyenek az azonnali személyes és virtuális együttműködésre. Még az alapvető dolgok, mint például az alkalmazottaknak az utolsó pillanatban egy asztalt lefoglalni vagy lemondani, autóparkolást regisztrálni egy alkalmazáson keresztül, vagy eligazodni az épületben, egyszerűen felesleges akadályokká válhatnak, amelyek elrettenthetik az alkalmazottakat az irodába való visszatéréstől, ha túl bonyolultak, hozzáférhetetlenek vagy nem alkalmazzál a jó felhasználói élmény elveit.
Egyszerűen fogalmazva, a megfelelő technológiának köszönhetően, az alkalmazottak gyorsan, hatékonyan és hatékonyan végezhetik el a feladataikat, bárhol is legyenek éppen. Ugyanígy a technológiának mindenhol elérhetőnek kell lennie, hogy az otthonról dolgozók ne legyenek hátrányban az irodában dolgozókkal szemben.
Ráadásul a vállalkozásoknak el kell távolodniuk a digitalizáció öncélú végrehajtásától. Ha egy folyamat hatékonytalan, akkor az még mindig az marad, még akkor is, ha digitalizálták. A fő cél mindig az kell legyen, hogy az előrelépések az alkalmazottakra összpontosítsanak. Az, hogy egy alkalmazáson keresztül kell egy asztalt lefoglalni, egy másikon egy termet, és még egy harmadikon egy vendéget regisztrálni, gyorsan frusztrációt okozhat az alkalmazottak számára.
Ehelyett az informatikai vezetőknek olyan megoldásokat kell találniuk, amelyek egy zökkenőmentes munkahelyi élményt kínálnak, amely a rugalmasságot helyezi előtérbe. Például a valóban összekapcsolt munkahely-fejlesztési platformok, mint a RICOH Spaces, teljes eszközkészletet nyújthatnak az alkalmazottaknak, amely támogatja az asztal- és vendégkezelést, a teremkezelést és a szolgáltatásigényeket egy mobilalkalmazáson keresztül. Ezek a technológiák az alkalmazottakhoz közel hozzák a munkahelyet, és zökkenőmentessé teszik a visszatérést az irodába."