Vodafone case study banner

CASE STUDY

Mondern mukahelyi környezet kialakítása munkállomás foglaló platformmal

A kifogástalan felhasználó élményt előtérbe helyezve, mobil-first hozzáállással, a Ricoh egy rugalmas munkahelyet alakított ki partnere számára

A Vodafone londoni irodájában több, mint 1600 munkatárs dolgozik, ami az irodaterek erős kihasználtsági fokát okozta. A Vodafone új módszereket keresett, hogy hatékonyabban szervezze az irodatereket, tárgyalókat. A munkatársak füzetben és asszisztensek segítségével foglaltak tárgyalókat, ami gyakori átfedésekhez és frusztrációhoz vezetett. A cég szeretett volna egy felhő alapú applikációt, amely az igényeikhez igazodik, adatokkal segíti a felelősöket. Mindenképpen mobilapplikációt képzeltek el, ami szintén a rugalmas munkvégzésről kialakított célokat szolgálja. 

A Ricoh és a Condeco együttműködésében, a Vodafone-nal közösen alakították ki a megoldást. A tárgyalóterem foglaló applikáció segítségével a Vodafone munkatársak mostantól egy helyen foglalnak tárgyalót, a rednszer as MS Outlook rendszerükbe is integrálva lett. A  mobilapplikáció illeszkedik a Vodafeone elképzeléséhez, ami szerint agilisen és bárhonnan lehessen dolgozni, így a termeket útközben is könnyedén lefoglalhatják a munkatársak. A termek bejáratához több mint 150 digitális kijelző is felszerelésre került, ami segíti a navigáíciót és a kihasználtáságról, foglaltságról is élő információkkal szolgálnak. 



“A digitális megközelítés jobb felhasználói élmény nyújt a munkatársaknak, ezáltal ugyanannyi tárgyalóteremmel, de az átláthatóság miatt több lehetőséggel rendelkeznek.”

Mirna Gelleni, Senior Workplace Strategist, Vodafone


 

Lépjünk kapcsolatba

Egyeztessen a Ricoh egyik szakértőjével

Lépjen kapcsolatba velünk és egy szakértőnk átbeszéli Önnel, hogyan tudjuk vállalkozását legjobban segíteni.

Kapcsolatfelvétel