Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Személyzeti adatok kezelése

A személyzeti osztályok nap mint nap nagy mennyiségű bizalmas dokumentációt kezelnek az önéletrajzoktól a szerződésekig, az egészségügyi adatoktól a nyugdíjadatokig. Vállalkozása méretétől függetlenül ki kell alakítania a megfelelő folyamatokat ezen papírmunkák hatékony és biztonságos kezelésére.

A Ricoh Személyzeti adatok kezelés szolgáltatása a személyzeti osztályoknak segít megkönnyíteni a dokumentumkezelést. A dokumentumok rögzítés és indexelés után egy biztonságosan kezelhető központi digitális tárba kerülnek. Minden kényes dokumentum biztonságosan van tárolva és biztonságos a hozzáférés is, a személyzeti osztály dolgozóinak pedig pontos, naprakész információk állnak bármikor a rendelkezésére.

A digitális dokumentumkezelési megoldásnak a meglévő elektronikus személyzeti munkafolyamatokba való integrálása javítja a személyzeti osztály munkafolyamatait, és pénzt is megtakarít:

  • A dokumentumok hatékonyan kezelhetők és nyomon követhetők, ami gyorsíthatja a jóváhagyást és az engedélyezést
  • A dokumentumok hatékony rögzítésének és a biztonságos hozzáférésnek köszönhetően nő az ügyfelek bizalma
  • A dokumentumok biztonságos tárolása és elférése, valamint nyomon követésének lehetősége segíti az előírások betartását
  • Közvetlen idő- és pénzmegtakarítás érhető el a kézzel végzett munkák mennyiségének csökkentésével, valamint a fizikai tárolás és a nyomtatás költségeinek redukálásával
Funkciók és előnyök

A Ricoh Személyzeti adatok kezelése szolgáltatás a személyzeti osztályok hatékonyságát javítja a gyors, pontos, bizalmas dokumentumkezelés révén.

Megoldásunk a következőkben lesz a segítségére:

A biztonság és az előírásoknak való megfelelés biztosítása

  • A bizalmas adatok elvesztés és visszaélés elleni védelme biztonságos szerepköralapú hozzáférési jogokkal
  • A jogszabályi előírásoknak való megfelelés biztosítása pontos indexeléssel és ellenőrzési naplókkal, verziókövetéssel és check-in/check-out alapuló dokumentumkezeléssel
  • Az előírások betartásának egyszerűsítése biztonságos elektronikus tárhely használatával, amely megkönnyíti a dokumentumok megőrzésére és megsemmisítésére vonatkozó előírások betartását

A feldolgozás gyorsítása

  • Az olyan folyamatok felgyorsítása, mint a munkaerő-felvétel, mivel lehetőség van az önéletrajzok és egyéb dokumentumok gyors és egyszerű lekérésére és szétválogatására
  • Azonnali, biztonságos hozzáférés a központilag tárolt elektronikus dokumentumokhoz, ami lehetőséget ad a vállalat különböző vezetői általi jóváhagyások gyorsabb beszerzésére
  • A dokumentumok egyszerű rögzítése és átalakítása kereshető, indexelt digitális formátumba több mint 300 különböző fájlformátum használatával

Költségcsökkentés

  • Csökken az időveszteség, valamint az adminisztrációs és tárolási költségek, és lehetőség lesz egy pontosan indexelt, központilag felügyelt elektronikus tárhelyhez való azonnali hozzáférésre

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Kiadások

    Kiadások

    A kiadások kezelésének átalakítása gyors, pontos elektronikus feldolgozássá

  • Szerződéskezelés

    Szerződéskezelés

    Vegye kézbe a szerződések kezelését biztonságos, egyszerű keresést kínáló megoldásunkkal