homeback to menu
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Nyomdaipari Terület

Tegye jövőállóvá vállalkozását

A nyomtatásban végtelen lehetőség rejlik. A Ricoh segít Önnek a fejlődésben, digitalizációban, valamint a fenntartható üzleti előny megteremtésében; az általunk nyújtott hardver-, szoftver- és szolgáltatási megoldások új lehetőségeket nyitnak meg a professzionális nyomtatás terén.
További részletek
Graphic Communication
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Áttekintés

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview
Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Szkennelés és archiválás felügyelt szolgáltatásként

A Ricoh felügyelt szkennelési és archiválási szolgáltatása teljes körű helyszíni elektronikus dokumentum- és nyilvántartás-kezelési megoldást kínál. Szolgáltatásunk segít a papír alapú folyamatokról a digitális munkafolyamatokra való átállásban, amely megkönnyíti a dokumentumok keresését és használatát.

Akár az ügyfélszolgálat színvonalát szeretné javítani jobb adatelérhetőséggel, akár a vállalat belső termelékenységét szeretné növelni azzal, hogy a dolgozók könnyen hozzáférhetnek a dokumentumokhoz, az Ön igényeihez alakított szolgáltatást kínálunk.

A Ricoh olyan technológiát és szakértelmet kínál, amely segítséget nyújt Önnek a dokumentumok rögzítésében, indexelésében, beolvasásában és biztonságossá tételében. Szolgáltatásunk ügyfélszolgálati és háttérirodai folyamatokat egyaránt tartalmaz, amelynek a keretében a teljes rendszert az Ön által kijelölt helyszínen üzemeltetjük, hogy alkalmazottainak több idejük maradjon az üzleti szempontból fontos egyéb feladatokra.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Szkennelés és archiválás felügyelt szolgáltatása a dokumentumkezelési folyamatok jobb felügyeletét teszi lehetővé.

A szolgáltatás részét képezik a következők:

  • Megbeszélés iparági szakértőinkkel a vállalkozására szabott, egyedi kialakítású megoldás létrehozása érdekében
  • A dokumentumok gyűjtése és előkészítése
  • A papír alapú dokumentumok beolvasása (digitalizálása)
  • A dokumentumok indexelése a könnyebb lekérhetőség érdekében
  • A nyilvántartások kezelése és minőségellenőrzése

A papír alapú dokumentumok kezeléséről a digitális folyamatokra való átállás az alábbi előnyökkel jár:

Az adatok gyors elérése, amikor és ahol a legnagyobb szükség van rájuk

  • Kisebb a kézi kezelési folyamatokhoz kapcsolódó hibák és adatvesztés esélye
  • Az adatokhoz való jobb hozzáférés következtében könnyebb megfelelni a jogszabályi előírásoknak
  • Nagyobb környezettudatosság a papírmentes munkafolyamatokra való átállásnak köszönhetően

Kapcsolódó szolgáltatások