Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Filozófiánk

A Ricoh együttműködik az ügyfelekkel az üzleti kihívások megértése érdekében, és azon a területen nyújt szakmai segítséget, ahol arra a legnagyobb szükség van. Önnel és csapatával szorosan együttműködve az adott szervezet konkrét igényeihez illeszkedő megoldásokat dolgozunk ki.


Szolgáltatásnyújtási modell

Az ötlépéses adaptív folyamat határozza meg az együttműködésünk kereteit. Szolgáltatások teljesítésére vonatkozó modellünket úgy alakítottuk ki, hogy Ön a legtöbbet profitálhassa a partneri együttműködésből. A modell úgy épül fel, hogy az Ön szervezetét teljes egészében, nem pedig csak bizonyos követelmények szintjén vesszük figyelembe, így az általunk javasolt megoldások a vállalkozás többi részével összhangban működnek.

  1. Megértés

    A Ricoh az Ön belső csapatával szorosan együttműködve alaposan feltérképezi vállalata tevékenységét, a műszaki infrastruktúrát és a célkitűzéseket. Közösen elemezzük a stratégiai terveket, a pénzügyi célokat és a kritikus információs folyamatokat.

  2. Fejlesztés

    Ezt követően olyan cselekvési tervet készítünk, amelynek központjában az átfogó célkitűzések megvalósításához szükséges folyamatok és az infrastruktúra fejlesztése áll. Itt olyan reális mérőszámokat és teljesítménymutatókat határozunk meg, amelyekkel nyomon követhető a siker.

  3. Átalakítás

    Elérkezett az idő a szolgáltatás biztosítására. Az Ön csapatával együttműködve valósítjuk meg a kiválasztott megoldást, és olyan stratégiákkal nyújtunk segítséget, amelyek révén a dolgozók könnyebben alkalmazkodhatnak a változásokhoz. Azt is nyomon követjük, hogy a dolgozók hogyan reagálnak az új eljárásokra és munkafolyamatokra.

  4. Irányítás

    Ezen a ponton elkezdjük aktívan figyelni a bevezetett fejlesztéseket. Menedzsment eszközökkel mérjük az új infrastruktúra vagy a folyamatok sikerét, és beszámolunk a projekt korábbi szakaszában meghatározott mérőszámokhoz viszonyított teljesítményről.

  5. Optimalizálás

    Ez a lépés a folyamatos fejlesztésről szól. A vállalatok állandóan változnak, és naponta új technológiák tűnnek fel. A projekt ezen szakaszában a cél azt biztosítani, hogy a bevezetett megoldások a szervezet változása és növekedése során is megfelelnek az elképzeléseknek.

A Ricoh szolgáltatásnyújtási modelljének ábrája
Partnerség

A folyamat egésze során szorosan együttműködünk Önnel, hogy megismerjük vállalatát, annak történetét és céljait. Eközben feltárjuk a szervezeti működést, a dolgozók együttműködését és az információ-megosztást, valamint az ügyfelekkel és az üzleti partnerekkel végzett munka jellegét.

Megismerjük a vezetőket és a beosztottakat, hiszen a program sikere rajtuk múlik. Ugyanakkor szorosan együttműködünk a csapatokkal, hogy a számukra legelőnyösebb eszközöket és tájékoztatást kapják meg.

Partneri módszerünk azt jelenti, hogy:

  • Megértjük az üzleti folyamatokat és munkamódszereket
  • Megismerjük a munkatársakat, hogy képet kapjunk mindennapi informatikai kihívásaikról
  • Biztosítjuk, hogy az általunk tervezett és megvalósított megoldások megfelelnek a dolgozók igényeinek és az üzleti célkitűzéseknek

Projektmenedzsment

A Ricoh projektmenedzserei az Ön munkatársai mellett segítik a javasolt megoldások megvalósítását. A vállalat megismerése után bevált projektmenedzsment módszerekkel biztosítják, hogy a kidolgozott program teljesítse a kitűzött célokat.

Tapasztalt projektmenedzsereink tevékenysége:

  • Lefektetik a projekt szervezésének és a vállalat irányításának struktúráját, ami biztosítja a projekt sikerét és a felmerülő problémák és kockázatok időben történő kezelését
  • Keretet kínálnak, amely hatékonyabbá teszi a végrehajtást és elősegíti a projekt időben történő teljesítését
  • Ismert projektmenedzsment-eszközök alkalmazásával gondoskodnak arról, hogy a végrehajtás a szervezet egészében következetes legyen
  • Nyomon követik, mérik és kommunikálják a projekt legfontosabb mérföldköveit és teljesítéseit

Szolgáltatás-menedzsment

A Ricoh szolgáltatás-menedzsment módszertana az ITIL-szabványra épül, amelynek központi eleme az informatikai szolgáltatások üzleti igényekkel történő összehangolása.

A megoldás megvalósítását követően szolgáltatási menedzsereink napi szintű felelősséget tudnak vállalni az Ön programjának kivitelezéséért. Az Ön csapataival szorosan együttműködve irányítják, mérik és optimalizálják az Ön megoldását, hogy továbbra is az üzleti célkitűzések megvalósítása maradjon a középpontban.

Szolgáltatási menedzsereink:

  • Egyablakos ügyintézést biztosítanak országos, regionális vagy akár globális jelentéstételhez
  • Központi vállalatirányítási folyamatot követnek, hogy Ön és minden érdekelt mindig pontosan tudja, mire számíthat
  • Biztosítják a szolgáltatásszint-megállapodások mindenkori betartását


Az Ön igényeit teljesítő globális kijelölt csapat

Minden ügyfélhez külön csapat tartozik, amelyet a központi kapcsolattartóként is funkcionáló globális ügyfélmenedzser vezet. A csapat az Ön projektjének igényeihez igazodik, és tagjai közt valószínűleg megtalálhatók az alábbiak:

  • Globális ügyfélmenedzser – a fő kapcsolattartó
  • Globális szerződéskezelő – szerződések és árazás
  • Globális megoldási tanácsadó – az igények felmérése és a megoldás tervezése
  • Globális technikai projektmenedzser – fő technikai kapcsolattartó
  • Globális projektmenedzser – közvetlen, taktikai projektmenedzsment
  • Globális szolgáltatáskezelő menedzser – napi szintű operatív menedzsment

  • Our Global Network
Globális szolgáltatásnyújtás

Nem találta meg, amit keresett?

Keresse munkatársainkat, akik készséggel állnak rendelkezésére.

Beszéljünk!