Business Solutions Thumbnail

Üzleti megoldások

Szakértelmünk és end-to-end technológiai megoldásaink segítségével, a nyomtatás, kommunikáció, automatizálás és munkahely felügyelet terén új szintre emeljük digitális munkahelyét.

Tudjon meg többet
Megtervezzük, konfiguráljuk és bevezetjük a digitális munkahelyeket, lehetővé téve csapatainak, hogy hatékonyan együttműködjenek, és többet hozzanak ki a napjukból, bárhol is dolgozzanak.
Olvasson tovább
Egyszerűbb, gyorsabb és még inkább költséghatékony munkamódszerekkel biztosítjuk csapata elkötelezettségét és produktivitását.
Olvasson tovább
Tegye lehetővé munkatársainak, hogy hatékonyabban hozzanak létre, nyomtassanak és tároljanak dokumentumokat a teljes információs ökoszisztémában.
Olvasson tovább
Átfogó szakértelemmel rendelkezünk a privát, nyilvános és hibrid felhőkörnyezetekben. A multi- és hibrid felhőszolgáltatási megoldásaink egyesítésével segítünk növelni az üzleti agilitást, a méretezhetőséget és a rugalmasságot.
Olvasson tovább
Olyan megoldásokat kínálunk a hardvereket, szoftvereket és szolgáltatásokat is beleértve, amelyek segítségével fejlődhet, digitalizálhat és fenntartható versenyelőnyt teremthet.
Olvasson tovább
Products Services Thumbnail

Termékek & szolgáltatások

Ismerje meg termékeink és szolgáltatásaink széles portfólióját, melyek segítenek Önnek jobban és hatékonyabban működtetni folyamatait és vállalkozását.

DTG nyomtatók textilnyomtatáshoz (pólók, táskák, stb.), akár nagy mennyiségben, perszonalizáltan is.
Olvasson tovább
Az Ön munkakörnyezetére szabott szolgáltatásaink, amelyek lehetővé teszik a feladatok automatizálását és pozitív munkahelyi élmény megteremtését.
Olvasson tovább
Hobbi és professzionális fényképezőgépek a nagymúltú gyártótól.
Olvasson tovább
A tökéletes minőség és élettartam érdekében használjon eredeti kellékanyagokat Ricoh eszközeihez.
Olvasson tovább
Support Thumbnail

Szerviz és támogatás központ

Mindena szükséges termék- és szolgáltatási támogatás egy helyen. Örömmel támogatjuk önt termékeink kapcsán, hogy vállalkozása folyamatosan működjön.

Support főoldal
Használja bátran önállóan is támogatási oldalunkat, ahol a legfrissebb illesztőprogramokat és letöltéseket találja.
Olvasson tovább
Kezelje eszközeit online a OneRicoh portálon keresztül – kövesse nyomon a használatot, adjon le szervizigénylést, rendeljen festékkazettát és még sok minden mást.
Olvasson tovább
Toner visszaküldés
Küldje vissza a Ricoh kellékanyagokat helyi újrahasznosító központunkba újrahasznosítás céljából.
Tanúsított kereskedelmi partnereink is örömmel állnak rendelkezésére. A keresőben helyszín szerint szűrhet.
Olvasson tovább
News Events Thumbnail

Miden hír egy helyen

Ismerje meg híreinket és termékújdonságainkat, valamint értesüljön első kézből rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk.

Hírek és aktualitások
Fedezze fel a legújabb vállalati bejelentéseket, termék- és szolgáltatásfrissítéseket, valamint a Ricoh egyéb híreit.
Olvasson tovább
Jöjjön el legközelebbi rendezvényeinkre és találkozzunk személyesen!
Olvasson tovább
About Us Thumbnail

Rólunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez.

Ismerjen meg minket
Kik vagyunk, mivel foglalkozunk és mik a céljaink a jövőben.
Olvasson tovább
Építsen egy sikeres karriert a Ricoh-nál.
Olvasson tovább
Insights Thumbnail

Insights

Fedezzen fel értékes tanulmányokat és tapasztalatokat az összes üzleti területünkről.

Olvasson tovább
Az iratszerkényektől a felhőig: a nyomtatók szerepe a digitalizációban és a munkafolyamatok automatizálásában.
Olvasson tovább
Kapcsolat

Ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomag

A Ricoh ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomagjának segítségével a pénzügyi intézetek modernizálhatják az ügyfelekkel történő kommunikációt.

Számos automatizált szolgáltatásal segítünk az ügyfélkommunikáció személyre szabásában, javításában, optimalizálásában és archiválásában. A csomag a formázástól a nyomtatáson át az elküldésig minden lépést lefed, ezen felül az e-mail marketinghez, postai levelezéshez és üdvözlő csomagokhoz hasonló kommunikációhoz is használható.

A csomag olyan eszközöket biztosít, amelyekkel az ügyfelek az általuk kedvelt beállításokkal a kívánt formátumban fogadhatnak személyes üzeneteket. Az ügyfélelégedettség növekedése mellett a vállalat nagyobb működési hatékonyságot és jelentős megtakarításokat érhet el, ahogy egyre több ügyfél tér át a digitális kommunikációra.

A dokumentált kommunikációs előzmények teljes mértékben auditálhatók, így a vállalat megfelel a törvényi szabályozásoknak is."


Funkciók és előnyök

Az ügyfélkommunikáció-kezelési szolgáltatással a pénzügyi szervezetek ötvözhetik az egyszerűbb üzleti folyamat infrastruktúrát az ügyfelek iránti kiemelt figyelemmel. Emellett a teljes mértékben dokumentált, ellenőrizhető munkafolyamatnak köszönhetően a jelentéskészítés könnyebbé válik, Ön pedig gyorsan megszerezheti a szektor szabályozási környezetének megfelelő információkat.

A Ricoh technológiai csomagjával a pénzügyi intézetek a következő előnyökhöz jutnak:

  • Ügyfélközpontú kommunikáció, amellyel javítható az ügyfélelégedettség és az ügyfélmegtartás
  • Gördülékenyebb folyamatok a hatékonyabb üzletvitel érdekében
  • Anyagtakarékosság és az emberi erőforrásokkal kapcsolatos költségek csökkentése a fő folyamatok automatizálásával
  • Ellenőrizhető és az előírásoknak való megfelelőséget biztosító kommunikációs struktúra
Felhasználói esetek

A hatékonyabb üzemeltetési folyamatok kihasználása

A banki kimutatásoktól a számlával kapcsolatos dokumentációig, a pénzintézetek és az ügyfelek közti kapcsolat kulcsa az ügyfelekkel való kommunikáció . A Ricoh ügyfele a világ egyik legsikeresebb lakossági bankja, pénzügyi eszközeinek értéke meghaladja az 1 trillió eurót, és világszerte több mint 100 millió ügyféllel rendelkezik. A vállalat célja az eredményesebb és egységesebb ügyfélkommunikáció, a hatékonyabb folyamatok és a költségcsökkentés volt.

A bank nyomtatási folyamatainak auditálásával a Ricoh több folyamathatékonysági problémát is azonosított. Ezek közül a legkomolyabb az volt, hogy a bank különböző helyeken eltérő elő- és utógyártási felügyeleti rendszereket használt. Részletes elemzéssel és tanácsadással a Ricoh átalakította a bank dokumentumkezelési munkafolyamatait és a nyomtatási folyamatokat.

A Ricoh innovatív megoldásai már számos belső nyomtatási folyamatot kezelnek, így egységesebbé váltak a munkafolyamatok, és az egész rendszer rugalmasabb lett.  A rendszer optimalizálja, majd digitális formátumban rögzíti, illetve kinyomtatja a többcsatornás tartalmakat egy megfelelő eszköz használatával. A kinyomtatott anyagokat a rendszer sorrendbe állítja, így kihasználhatók a kedvezményes postázási díjak. A hatékonyabb gyártásnak köszönhetően a bank bezárhatott egy gyártási központot, ami jelentősen csökkentette költségeit.

A Ricoh egységesebbé tette a bank kommunikációját, ezáltal növelte az ügyfelek bizalmát és elégedettségét. Az oldal- és dokumentumszintű jelentéskészítést megvalósító zártláncú rendszer biztosítja, hogy az ügyfelek hozzájussanak a saját számláikra vonatkozó, pontos információkhoz. A részletes jelentéskészítéssel a bank a gyártást is hatékonyabbá teheti. A levelek előzetes sorrendbe állításával a bank tovább csökkentheti a költségeket, hiszen kihasználhatja a kedvezményes postai díjakat.

Kapcsolódó szolgáltatások