Alkalmazás szolgáltatások
A Ricoh Alkalmazás szolgáltatások célja a dokumentációs környezet javítása. Tapasztalt szolgáltatási tanácsadóink felmérik vállalkozását, és segítenek azonosítani azokat az alkalmazásokat, amelyek optimalizálják a dokumentumkezelési munkafolyamatokat, hogy ténylegesen hozzájáruljanak vállalkozása sikeréhez. Gyakorlati támogatást kínálunk az egész folyamat során, és segíteni tudunk a megvalósításban, a karbantartásban és a folyamatban lévő alkalmazásfelügyeletben.
Dokumentumkezelés
A Ricoh Dokumentumkezelés szolgáltatás célja, hogy egy egybeépített, skálázható, a dokumentumkezelési folyamatok egyszerűsítése érdekében együttműködő alkalmazás- és eszközcsomaggal segítsen Önnek kézben tartani a dokumentációs környezet felügyeletét és figyelését.
Szerződéskezelés
Vegye kézbe a szerződések kezelését biztonságos megoldásunkkal. Ügyeljen arra, hogy mindig rendelkezésére álljanak a dokumentumok valós idejű eléréséhez és kezeléséhez szükséges adatok, és védje bizalmas dokumentumait szerepkör alapú rendszerhozzáféréssel.
Flottanyilvántartás
A Ricoh Flottanyilvántartás biztonságos, egyszerűen használható elektronikus archiválást tesz lehetővé, amelynek segítségével gyorsan rögzítheti és indexelheti a járművel kapcsolatos dokumentumait, és valós időben, biztonságosan férhet hozzá a flottanyilvántartás legfrissebb változatához.
Eszközkezelés
Integrált eszközfigyelő és -felügyelő eszközeink lehetővé teszik, hogy a Ricoh technikusai távolról, bármely időpontban megelőző jelleggel figyeljék eszköz-infrastruktúráját, ami biztosítja, hogy eszközei problémamentesen működjenek.
Bejövő számlák
A Ricoh Bejövő számlák megoldása megkönnyíti a beszállítók számláinak rögzítését, feldolgozását, jóváhagyását és archiválását. A számlákhoz könnyű hozzáférni, nyomon követni őket, és a kezelésük is problémamentes lesz az időigényes kézi munkafázisok automatizálása után.
Kimenő számlák – archiválás
A Ricoh Kimenő számlák archiválása megoldás segítségével könnyen hozzáférhető, az ügyfeleknek küldött számlák tükörpéldányait tartalmazó, gyors, központosított archiválással javíthatja ügyfélszolgálati tevékenységét.
Ügyfélszolgálatok
Javítsa ügyfélszolgálatát azzal, hogy biztosítsa a könnyű hozzáférést a legfrissebb ügyféladatokhoz. Megoldásaink segítségével gyorsan rögzítheti, indexelheti és tárolhatja az ügyféladatokat, és időt takaríthat meg, miközben javítja a dokumentumok elérhetőségét, biztonságát és az előírásoknak való megfelelőségét.
Személyzeti adatok kezelése
A Ricoh Személyzeti adatok kezelése szolgáltatás segít a személyzeti osztálynak egyszerűsíteni a dokumentumkezelést, mivel könnyen kezelhető, biztonságos központi digitális adattárat kínál a kényes adatok rögzítéséhez, indexeléséhez és tárolásához.
Biztonsági megoldások
Tanácsadást, hardveres és szoftveres megoldásokat kínálunk környezete biztonsági igényeinek kielégítésére. Testre szabott kivitelezési és karbantartási stratégiákat alakítunk ki, amelyek lehetővé teszik a bizalmas adatok biztonságos megosztását.
Kiadások
Egyszerűsítse kiadásnyilvántartását gyors, pontos elektronikus feldolgozással, amely csökkenti az adminisztrációra fordított időt és a dokumentumok tárolási költségét, javítja a biztonságot, és érthető ellenőrzési naplókat kínál az előírások betartásához.
Logisztika
A Ricoh Logisztika olyan eszközöket ad a kezébe, amelyekkel egyszerűen, pontosan rögzítheti és indexelheti a logisztika sikeres felügyeletéhez szükséges Kézbesítés, Kézbesítési tanúsítvány, Inkasszózási tanúsítvány és egyéb dokumentumokat.
Nem találta meg amit keres?
Ha nem találta meg amit keres, lépjen kapcsolatba velünk.